Koordinátor implementace CRM MS Dynamics

Baví Vás obchod? Rozumíte IT technologiím a jsou pro Vás koníčkem? Máte silnou touhu dělat projekty tak, aby dávaly smysl a inspirovaly ostatní? Hovoříte plynně německy a cesta do zahraničí je pro Vás samozřejmostí? Pak jste ideálním kandidátem.
Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici Koordinátora implementace CRM, který pojme od A do Z starost nad projektem zavádění, optimalizace a užití nového SW řešení CRM MS Dynamics jako nástroje pro rychlé, přehledné a efektivní plánování obchodu.

Čemu se budete věnovat:
- koordinaci a projektovému řízení implementace nového CRM systému pro včasné zachycení a správu obchodních příležitostí
- řízení a koordinaci všech aktivit souvisejících se zavedení CRM systému v úzké spolupráci s dodavatelem SW, IT, obchodním a marketingovým týmem
- řízení projektu po stránce technické a organizační, monitoringu a průběžné kontrole dílčích milníků
- účastnit se jednání a pravidelně komunikovat se švýcarskou centrálou
- společně s kolegy identifikovat a odhalovat problémy, nedostatky a navrhovat efektivní a funkční řešení

A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či technického směru
- víceletá praxe na obdobné pozici, silně obchodní background
- zkušenosti z oboru nábytkářství, stavebnictví a výstavních expozic výhodou
- dobrá orientace v IT a vyšší uživatelská znalost MS Office (znalost programu CRM MS Dynamics velkou výhodou)
- technické a logické myšlení, dobrá představivost
- analytické myšlení a schopnost vidět souvislosti
- být pohotový, flexibilní a mít operativní přístup k řešení změn v průběhu realizace projektu
- skvělý time management
- komunikativní úroveň NJ (AJ výhodou)
- chuť zdokonalovat se a být profesionálem ve svém oboru
- řidičský průkaz B.

Co ti můžeme nabídnou:
- zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG)
- vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
- zajímavou práci v přátelském kolektivu a férový přístup
- motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích
- osobní i profesní růst
- flexibilní pracovní dobu a vlastní organizaci času
- samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití
- možnost spolupráce i na ŽL
- nástup možný ihned či dohodou
- místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy.




Dej nám o sobě vědět. Pošli svůj životopis v českém jazyce (ideálně s fotografií a ukázkami prací) společně s motivačním dopisem na e-mail: jitka.nemeckova@miba.cz.

Ozvi se, jakékoli dotazy rádi zodpovíme.

<- zpět na kariéru